Fandom

Wiki Warframe

Drone Locust

2 213pages sur
ce wiki
Ajouter une page
Commentaire0 Partager
Locust Drone
DroneLocust.png
Général
Faction IconCorpusOn.pngCorpus
Statistiques
Armure de Ferrite 50
Chair Clonée 10
Expérience de Base 50
Niveau de Base 1
Divers
Scan Codex 20
Mods Endo
Impact Soudain
Canon Plaqué Rubedo
Propulseurs Hyperion
Suit une cible tout en l'attaquant avec des lasers.

Les Drones Locust sont des petits robots déployés par les Carriers et par les Gox lorsqu'ils s'autodétruisent. Bien qu'il soit physiquement faible, les Drones Locust sont équipés de lasers très précis qui ne peuvent être esquivés, infligeant constamment des dégâts aux boucliers et à la santé du joueur.

AstucesModifier

Locust drones tend to strafe and reposition themselves a lot in combat. It can be helpful to draw them into a tightly enclosed space, so that they pin themselves in place. This is especially true when trying to scan them. Also using Archwing abilities such as the Odonata's Seeking Fire or Elytron's Bloomer can be useful in case of multiple Locust drones attack since it can target the small drones and exterminate them all at once.

DiversModifier

  • In The Profit, what appears to be a Locust Drone can be seen projecting a hologram of the Corpus Board for Alad V, nearly a year before players would encounter it.
Frohd and Locust Cameo.png

A Locust Drone projecting members of the Board during The Profit trailer. Frohd Bek is also visible (furthest from left).

Sur le réseau Fandom

Wiki au hasard